سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیگار اولین نقطه شروع اعتیاد

-مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تأکید بر اینکه سیگار، اولین ایستگاه شروع اعتیادهای بعدی است، گفت: ورزش می‌تواند در این زمینه، نقش پیشگیرکننده خود را به خوبی ایفا کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تأکید بر اینکه سیگار، اولین ایستگاه شروع اعتیادهای بعدی است، گفت: ورزش می‌تواند در این زمینه، نقش پیشگیرکننده خود را به خوبی ایفا کند.

 ایرج رحمانی با بیان اینکه علی‌رغم محدودیت‌های مالی، امسال 68 تیم از استان زنجان در لیگ‌های مختلف حضور خواهند داشت، افزود: بی‌تردید باید در شرایط فعلی به سمتی حرکت کنیم که هیئت‌های ورزشی بتوانند برای خود درآمدزایی کرده و از طریق همین درآمدزایی در لیگ‌های باشگاهی حضوری مفید داشته باشند، چرا که رقابت‌های لیگ در هر رشته‌ای به دلیل برگزاری متناوب آن، ویترین مسابقات محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طول هفت سال گذشته توانسته‌ایم 777 هزار و 389 فضای ورزشی را در استان ایجاد کنیم، تصریح کرد: این در حالی است که از این میزان، 123 هزار متر مربوط به فضاهای ورزشی سرپوشیده و 654 هزار و 301 متر نیز مربوط به فضاهای ورزشی روباز استان می‌باشد. از طرفی تا به امروز 46 رشته ورزشی فعال در استان داریم که این تعداد رشته در قالب 341 هیئت ورزشی در سطح استان به امر ورزشة چه در بعد همگانی و چه در بعد قهرمانی می‌پردازند.

این مسوول با یادآوری اینکه خوشبختانه استان زنجان به لحاظ برخورداری از زیرساخت‌های ورزشی از جایگاه بسیار خوبی در کشور برخوردار است، اظهارکرد: در طول دو سال گذشته و بعد از ادغام دو سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان، همه سعی و تلاش خود را برای حضوری موفق در هر دو بخش به کار گرفته‌ایم، به طوری که در حوزه جوانان، شاهد فعالیت 67 سمن هستیم که از این تعداد 15 سمن به صورت رسمی و یا تمدید پروانه فعالیت و یا اخذ این پروانه به فعالیت مشغول‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه از برگزاری نمایشگاه پیوند آسمانی با محوریت ازدواج جوانان از اول آبان‌ماه امسال به مدت پنج روز در سالن حجاب مجموعه ورزشی انقلاب زنجان خبرداد و خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه شاهد برنامه‌هایی از قبیل کارگاه‌ها و خدمات رایگان مشاوره ازدواج، مسابقه و ثبت‌نام زوج‌ها با مهریه پایین، عرضه محصولات فرهنگی و نرم‌افزاری، الگوی ازدواج آسان و پایدار و چند برنامه دیگر خواهیم بود.

منبع: ایسنا